I made this widget at MyFlashFetish.com.

1/25/10

KEMENANGAN PIMPINAN BITARA

Hari ini menyaksikan Kemenangan percuma enam kerusi fakulti buat pimpinan Bitara mewakili 3 buah fakulti. Fakulti Teknologi Malumat dan Komunikasi (FTMK) telah dimenangi oleh Mohd Razik Bin Khalid dan Zuraini Binti Zamri, Fakulti Sains Kognitif & Pembangunan Manusia (FSKPM) melalui Nurul Fathihah Binti Nor Azhar dan Nurul Fatimah Binti Kilat dan Fakulti Sains Sukan (FSS) melalui Mohd Hafiez Bin Sabri dan Mazira Binti Nasiron.

Kemenangan bergaya ini menjadikan kami, pihak pimpinan Bitara yakin dan optimis untuk menguasai lagi kabinet MPP pada kali ini. Kami juga merasai bahawa mahasiswa telah mampu menilai apa yang diperjuangkan oleh Pimpinan Bitara seterusnya akan memberikan undian kepada calon-calon kami yang lain yang akan ditentukan pada 28 Januari ini. Sekalung tahniah kepada calon-calon pimpinan yang telah memenangi kerusi tanpa mendapat saingan daripada Mahasiswa pendidik.

SEKALUNG TAHNIAH DARIPADA PIMPINAN BITARA KEPADA,

Mohd Razik Bin Khalid
Semester 7
Program Teknologi rekabentuk berkomputer
Fakulti Teknologi Maklumat & Komunikasi
Merupakan mantan Setiausaha Agong Majlis Perwakilan Pelajar sesi 2008/2009. Seorang yang sangat komitmen terhadap tugasnya. Perwatakannya yang sederhana membuatkan beliau disenangi oleh semua pihak, tidak kira dari pihak pro-kualiti atau pro-kebajikan.

Zuraini Binti Zamri
Semester 5
Fakulti Teknologi Maklumat & Komunikasi
Merupakan seorang yang lemah lembut dan sangat sopan, juga selalu tersenyum. Komitmen padu yang diberikan terhadap pimpinan bitara menyebabkan kami tidak teragak-agak untu menjadikannya sebagai calon untuk PRK kali ini.

Nurul Fatimah Kilat
Semester 6
Pendidikan Khas
Fakulti Sains Kognitif dan pembangunan Manusia
Merupakan seorang bakal pemimpin yang sangat berwibawa dan seorang yang sangat berani
dan beliau sangat aktif menggerakkan persatuan Pendidikan Khas. Moga beliau akan menjadi seorang pemimpin yang disukai Kelak dan mampu membawa amanah Pimpinan Bitara dengan baik kelak.

Nurul Fathihah
semester 6
Pendidikan Bimbingan dan Kaunseling
Fakulti Sains Kognitif dan pembangunan Manusia
Merupakan seorang yang lembut dalam tutur kata,mampu memikat hati sang jejaka, moga menjadi pemimpin yang berkarisma kelak

Mazira Binti Nasiron & Mohd Hafiez sabri
Semester 6
Fakulti sains Sukan
Kedua-duanya merupakan wakil pimpinan Bitara yang begitu komited dengan perjuangan yang dibawa oleh gagasan Pimpinan Bitara, moga mereka mampu mencorak kepimpinan yang terbaik untuk membela mahasiswa UPSI kelak.

Kami dari pihak Pimpinan Bitara mengucapkan tahniah kepada beliau kerana telah memenagi kerusi Majlis Perwakilan Pelajar sesi 2009/2010. Semoga amanah yang digalas ini dilaksanakan dengan sebaik mungkin.

No comments:

Post a Comment